• Antsu

Valokuvakilpailu: Minun Kyprokseni

Suomi-Kypros yhdistys ry järjestää valokuvakilpailun, jonka teema on: Minun Kyprokseni. Kilpailuaika: 1.6. – 15.6.2020, voittajat julkaistaan 18.6.2020. Kuka voi osallistua?

Kuka vain, ikään tai valokuvaustaitoihin katsomatta. Yhdistyksemme hallituksen jäsenet eivät voi osallistua kilpailuun.

Kuinka osallistua?

Etsi arkistoistasi valokuva, joka kuvaa sinun muistojasi Kyproksesta. Kuva voi olla uusi tai vanha, mutta kuva joka on sinulle tärkeä. Kerro myös miksi juuri tuo kuva.

Lähetä kuvasi sähköpostiimme: info@suomikyprosyhdistys.fi tai lähetä se Facebook sivujemme Messengerin kautta (ilmoitathan nimesi, kuvan nimen ja paikan jossa kuva on otettu)

Voit myös ladata kuvan Facebook profiilissasi käyttäen hashtag: #suomikyprosyhdistys

Kuvia tullaan julkaisemaan kilpailun edetessä sekä netti- että Facebook- sivullamme.

Kuinka voittajat valitaan?

Kilpailuajan päätyttyä kaikki valokuvat ladataan Suomi-Kypros yhdistyksen Facebook -sivulle. 18.6.2020 palkitsemme parhaat tuomariston valitsemat kuvat. Tuomaristossa ovat: suurlähettiläs Georgios Zodiatis, Nasia Gavrielides-Klemetti ja Päivi Vuorinen. Palkinnot:

Palkintoina lahjakortteja, tuotepaketteja, messulippuja. Palkintoja on lahjoittanut Suomi-Kypros yhdistys ry, Kyproksen tasavallan Suomen suurlähetystö, Cyprus Deputy Ministry of Tourism ja Gavrielides Foods.

Osallistujat voivat lähettää yhden valokuvan. Kilpailijoiden on annettava lupa Suomi-Kypros yhdistykselle julkaista ja käyttää valokuvaa netti ja facebook sivuilla. Voittajille ilmoitetaan voitosta henkilökohtaisesti sekä Facebookin kautta. Kilpailu ei ole Facebookin sponsoroima, suosittelema tai hallinnoima eikä kuvakilpailu millään tavalla liity Facebookiin.