Matkamessut 2023

Matkamessut ovat jälleen historiaa, kolme vuotta saimme odottaa, mutta onneksi jälleen pääsimme mukaan. Vierailijoita messuilla oli kaikkiaan yli 53000 henkilöä.

Tunnelma oli uusitulla messuosastolla suorastaan erinomainen. Yhdistyksemme osaava ja tietävä jäsenistö hoiti tehtävät jälleen erinomaisesti.

Oli mielenkiintoista kuunnella ihmisten kysymyksiä Kyproksesta ja matkailusta sinne, kaikkiin löytyi osuva kokemuspohjainen vastaus. Uudet suomenkieliset esitteet osoittautuivat todella suosituiksi ja niitä oli juuri riittävästi.

Kypros tietovisa, jossa oli palkintona 600€ matkalahjakortti oli todella suosittu.

Voittaja tällä kertaa oli ms. Helena Tarvos ja hän voi käyttää sen Kyproksen matkaan seuraavilla matkanjärjestäjillä: Apollomatkat, Aurinkomatkat, TUI ja Tjäreborg,

Samalla haluan kiittää Gavrielides Foods:ia hyvästä tuesta ja avusta yhdistyksellemme.

Also the ambassador of Cyprus in Finland mr. Demetris Samuel visited the stand.

The stand was hosted by Mr. Johan Lantz Director Nordic Countries, Deputy Ministry of Tourism.