• Antsu

Matkamessut - Travel Fair 2024

Matkailu Suomesta Kyprokselle oli viimeksi näin suurta 20 vuotta sitten, joten messujen ja muiden tapahtumien vaikutus on ollut merkittävä. Matkamessut - Travel Fair 2024 on jälleen historiaa, voimme taas odottaa seuraavaa kertaa.

Tunnelma oli uusitulla messuosastolla suorastaan mainio.

Esitteiden menekki oli suuri ja vierailijat arvostivat sitä ettei ollut vain QR-koodia skannattavaksi.

Yhdistyksemme osaava ja tietävä jäsenistö hoiti tehtävät jälleen erinomaisesti.

Oli mielenkiintoista kuunnella ihmisten kysymyksiä Kyproksesta ja matkailusta, kaikkiin löytyi osuva kokemuspohjainen vastaus. Moni oli jo varannut matkan ja pystyimme antamaan heille lisää infoa. Tästäkin vuodesta on siis tulossa mainio matkailuvuosi.

Kilpailu, jossa palkintona oli 600€ matkalahjakortti oli todella suosittu.

Voittaja ilmoitetaan 31.1.2024 mennessä. Samalla haluan kiittää suurlähetystöä sekä Gavrielides Foods:ia hyvästä tuesta ja avusta yhdistyksellemme.

The ambassador of the Republic of Cyprus in Finland mr. Demetris Samuel visited the stand.

The stand was hosted by mr. Johan Lantz Director Nordic Countries, Deputy Ministry of Tourism. Tässä muutamia linkkejä : Visit Cyprus, Kyproksen Tasavallan Suomen suurlähetystö, Gavrielides Foods