• Antsu

Vuosikokous 2019

Jälleen yksi vuosi takana ja uudet toiminnalliset tavoitteet mielessä. Toiminta ja tapahtumat:

Yhdistyksemme osallistui Matka 2018 messuille Kyproksen matkailuministeriön (Visit Cyprus) messuosastolla. Avustimme myös heitä Lapsimessut 2018, joka oli mukana ohjelmassa ensi kertaa.

Pikkujoulutapahtuma oli teemalla Kypros-juhla jouluisissa tunnelmissa ja se oli erittäin suosittu.

Duo Sirtakin Kimmo oli soittamassa bouzoukia.

Myös uusi suurlähettiläs Georgios Zodiatis kunnioitti tilaisuutta läsnäolollaan.

Karjalaliiton tj. Satu Hallenberg kertoi Karjalaliiton toiminnasta ja tavoitteista. Talous:

Yhdistyksen talous on pysynyt vakaana ja vuosi 2018 oli ylijäämäinen (134,44€). Kiitokset:

Yhdistyksen hallitus esittää parhaat kiitoksensa Kyproksen Tasavallan suurlähetystölle Helsingissä, GavrielidesFoodsin Eleftherios Gavrielidekselle, Kyproksen matkailutoimistolle (CTO) sekä muille yhteistyökumppaneille. Tavoitteet: Tavoitteena on edistää Kyproksen tunnettavuutta Suomessa tiedottamalla sekä järjestämällä tapahtumia ja luentoja. Uutena tulevaisuuden tapahtumana tutkimme mahdollisuutta toteuttaa kyproslaisen modernin taiteen näyttely kahden vuoden sisällä. Järjestämme "Opa-Opa kyläjuhlat" jouluisissa tunnelmissa jäsenille ja kiinnostuneille marraskuussa 2019. Vuosikokouksessa valittiin hallitus sekä muut virkailijat seuraavalle vuodelle.

Hallitus: Antsu Vuorinen (pj), Satumari Kinnunen (vpj), Maria Constantinou (sihteeri), Teuvo Tikkanen, Riina Mustakallio. Varajäsenet: Anne-May MacPhee ja Risto Lilja. Fb-tiedotus avustaja Eeva-Liisa Niinioja.