Kypros-juhla 2017

Suomi-Kypros yhdistys järjesti jouluisen juhlan, kyläjuhlien tyyliin! Finnish-Cypriot association arranged an xmas event with all things Cypriot, village party style! Event was opened by the Ambassador of Cyprus in Finland mr. Evangelos Savva. Hyvää ruokaa, juomaa, musiikkia, ohjelmaa, keskustelua ja ennen kaikkea kyproslaista tunnelmaa,

Opa, Opa, Ώπα Ώπα!!!! Paikalla oli runsaasti uusia ja vanhoja Kyproksen ystäviä. Oli todella mukavaa nähdä myös nuoria opiskelijoita tutustumassa yhdistyksemme toimintaan. Keskustellaan tulevista tapahtumista sekä suunnitelmista oli mukaansatempaavaa. Erityiskiitos Kimmolle ja hänen bouzoukille, ne soundit loivat oikean tunnelman. Klikkaamalla kuvaa, näet videon. Click the picture for a video.

Klikkaa kuvaa, niin näet videon. Click the picture to see a video.

Snacks are provided by E.Gavrielides Oy.