• Antsu

Kypros-juhla, Cyprus-party

Suomi-Kypros yhdistyksen jouluinen juhla, kyläjuhlien tyyliin! Finnish-Cypriot association invites You to an x-mas event with all things Cypriot, village party style! Event is opened by the Ambassador of Cyprus in Finland mr. Evangelos Savva. Luvassa ruokaa, juomaa, musiikkia, ohjelmaa, keskustelua ja ennen kaikkea kyproslaista tunnelmaa...Opa, Opa, Ώπα Ώπα!!!! Tule mukaan ja tuo myös kaverisi. Ilmoittaudu painamalla facebook tapahtumassa "osallistun", kerro myös tuletko kaverin kanssa. Nähdään siellä, ota mukaan kuvia, videoita tai musaa. Keskustellaan tulevista tapahtumista sekä suunnitelmista. Tervetuloa, welcome, καλώς ορίσατε! Paikka: Kulttuurikeskus Cajsa, Mikonkatu 17 c, Helsinki. 23.11.2017 klo. 17:00-19:00, tule koko ajaksi tai piipahda. Snacks are provided by E.Gavrielides Oy.