• Antsu

Vuosikokous 2017 pidetty

Yhdistyksen vuosikokous 2017 on tyylikkäästi takanapäin.

Vuosi on jälleen ollut mukavan kiireinen ja antoisa. Tapahtumia on tullut ja mennyt ja olemme niistä selviytyneet ansiokkaasti. Kyproksen suurlähettiläs Evangelos Savva toi kokoukseen omat ja lähetystön terveiset, erityisesti kiittäen kaikesta siitä vapaaehtoistyöstä jota olemme tehneet hänen kotimaansa tunnettavuuden edistämiseksi Suomessa. Hänellä on ollut mukavia elämyksiä myös vieraillessaan eri tapahtumissa. Saimme myös terveisiä CTO:n toimistolta, Johanilta että Agnilta, he olivat iloisia siitä ammattimaisesta osaamisesta, tietämyksestä ja avunannosta tilaisuuksissa joissa olemme heitä auttaneet. Erityis kiitos meidän yhdistyksenä täytyy jälleen kerran antaa Eleftherios Gavrielidekselle, kaikesta siitä lämpimästä huolenpidosta erilaisissa tilaisuuksissa. Hänen tekemä työ on meidän toiminnan kannalta ehdottoman tärkeää, pyyteetöntä ja arvokasta.

Vuosikokouksessa valittiin hallitus sekä muut virkailijat. Hallitus: Antsu Vuorinen (pj), Satumari Tinell (vpj), Anne-May MacPhee (sihteeri), Teuvo Tikkanen, Liisa Kylmälä. Varajäsenet: Maria Constantinou (talous) ja Risto Lilja. Fb-tiedotus avustaja Eeva-Liisa Niinioja.